Compania de coletărie şi curierat expres DPD România a înregistrat în prima jumătate a acestui an o creştere de 27% a cifrei de afaceri, faţă de cea realizată în primul semestru al lui 2012. DPD România, companie deţinută de grupul GeoPost, subsidiara La Poste şi numărul doi pe piaţa europeană de profil, a înregistrat în primul semestru al acestui an o cifră de afaceri de 22,8 milioane lei, faţă de 17,9 milioane lei în prima jumătate a lui 2012, cu 27% mai mare.
Totodată, profitul raportat de DPD România în primele şase luni ale anului în curs a înregistrat o creştere de 11% faţă de cel înregistrat în perioada similară a anului trecut.
"Creşterea se datorează, în principal, investiţiilor strategice realizate de companie în dezvoltarea de noi servicii şi soluţii dedicate segmentului B2C şi online, asigurarea unei acoperiri teritoriale optime şi furnizarea de soluţii de curierat internaţionale eficiente şi competitive, prin serviciul DPD Clasic International", potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Compania a bugetat, pentru anul în curs, investiţii de peste 600.000 euro, alocate eficientizării sistemelor tehnologice şi operaţionale, precum şi dezvoltării de noi soluţii şi servicii dedicate livrărilor B2C.
DPD România a incheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de 45,3 milioane lei, cu 26% mai mare faţă de cea din 2011, care s-a ridicat la 36 milioane lei. Rezultatul raportat la final de an este peste estimările iniţiale ale companiei, care prevedeau o evoluţie de 15% a afacerilor DPD în 2012 faţă de 2011. Pentru 2013, DPD România previzionează o creştere de 18% a cifrei de afaceri.
DPD România este activă pe piaţa locală din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrări urbane din România, înfiinţată în 1997. În martie 2008, GeoPost Yurtici Kargo a achiziţionat pachetul majoritar al Pegasus, acesta preluând numele DPD Ro