Una din cele mai mari companii aeriene din Marea Britanie, easyJet, a anulat un zbor de noapte, iar, apoi, a anunţat pasagerii că mai au de aşteptat 86 de ani până la următoarea îmbarcare, astfel încât au timp suficient pentru a-şi face aprovizionarea la magazinele duty-free, după cum relatează The Independent.
Incidentul s-a produs pe aeroportul din Geneva, când cei 130 de pasageri urcaseră deja în avion. Într-un e-mail al easyJet, trimis călătorilor zborului care avea întârziere, se menţionat că decolarea este prevăzută la 11:00 /ora locală/ 29 iulie 2099. Mai exact: 'Vă scriem pentru a vă informa că zborul 9485 va pleca la 11:00 ora locala pe 29/07/2099'.
Compania aeriană îşi cerea scuze pentru "inconvenientele semnificative", exprimându-şi speranţa că clienţii easyJet vor mai da o şansă companiei în viitor. Motivul invocat erau condiţiile meteorologice nefavorabile din Geneva. Întrucât întârzierea era legată de vremea rea, un purtător de cuvânt al Autorităţii Aviaţiei Civile a spus că este greu de crezut că această întârziere va fi compensată financiar, dar că dreptul pasagerilor la trei mese zilnic, cameră de hotel şi două apeluri internaţionale rămâne neştirbit.
Potrivit calculelor ziarului amintit, la preţurile actuale elveţiene, până în 2099 cheltuielile easyJet s-ar fi ridicat la 6 milioane de lire sterline pentru fiecare pasager, de 100.000 de ori mai mult decât tariful mediu plătit. Asta în cazul în care cei 130 de pasageri ar fi trăit atât de mult...
Un purtător de cuvânt al companiei aeriene a declarat ulterior că s-a produs o eroare în sistem, care a afectat un singur zbor.”Chiar şi noul nostru acord privind flota de avioane pe termen lung nu merge atât de departe”, a remarcat el.
Una din cele mai mari companii aeriene din Marea Britanie, easyJet, a anulat un zbor de noapte, iar, apoi, a anunţat pasager