Prefectul de Suceava, Florin Sinescu, a anunţat, ieri, în cadrul şedinţei Colegiului Prefectural, că mai multe marcaje turistice din judeţ au fost refăcute.
Prefectul a arătat că obiectivul general al Strategiei în domeniul turismului, IMM-urilor şi mediului de afaceri îl constituie promovarea şi creşterea numărului de turişti, iar, pe de altă parte, implementarea unor politici privind sporirea competitivităţii economice şi refacerea încrederii investitorilor şi a antreprenorilor în mediul de afaceri românesc.
El a precizat că judeţul Suceava a fost promovat din punct de vedere turistic atât pe plan naţional, cât şi internaţional, prin Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Suceava, din cadrul Consiliului Judeţean Suceava, la Târgul de turism „Vacanţa” (mai 2013) ce s-a desfăşurat la Constanţa şi Expoziţia internaţională de turism de la Chişinău (aprilie 2013).
Pentru asigurarea unor condiţii corespunzătoare pe traseele turistice din judeţul Suceava şi a bazei materiale pentru Serviciul Salvamont, s-a executat refacerea marcajului din Pasul Mestecăniş – Vf. Giumalău, refacerea marcajului pe traseul Pojorâta – Vf. Chilia şi din Masivul Rarău, în zona Pietrele Doamnei, Piatra Şoimului, precum şi refacerea marcajului deteriorat în Obcina Cacica.
El a apreciat faptul că, în trimestrul al doilea, a fost fundamentată justificarea necesităţii implementării proiectului „Turism montan în Bucovina”, elaborându-se planul de marketing aferent acestuia.
Prefectul a mai arătat că Federaţia Patronală a IMM-urilor din judeţul Suceava a fost coorganizator, alături de Consiliul Judeţean Suceava şi Camera de Comerţ şi Industrie Suceava, la numeroase evenimente destinate dezvoltării mediului de afaceri şi atragerii de investitori, dintre care a amintit evenimentul de lansare a unei afaceri care constă în implementarea unui nou concept de