Stocul de spaţii comerciale moderne a rămas stabil, în primul semestru al acestui an, la circa 2,7 milioane de metri pătraţi, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Un procent de 30% din spaţii se află în Capitală, urmând ca, până la finalul anului, stocul să urce la 2,85 milioane de metri pătraţi, arată Raportul companiei CBRE România privind piaţa spaţiilor comerciale în ţara noastră.
"Observăm o tendinţă de creştere a interesului pentru centre comerciale prime atât din partea investitorilor, cât şi din cea a chiriaşilor. Proiectele performante din Bucureşti şi provincie atrag majoritatea clienţilor şi înregistrează vânzări peste medie, având o rată de neocupare de sub 5%, în timp ce centrele secundare se confruntă cu o rată de neocupare de peste 10%. O altă tendinţă din piaţa de retail este tăierea costurilor cu utilităţile, care continuă să joace un rol important în planul de afaceri al chiriaşilor", a declarat Luiza Moraru, Head of Retail Department CBRE România.
Compania CBRE Group este listată la indicele bursier S&P 500 şi are aproximativ 37.000 de angajaţi.
F.A. Stocul de spaţii comerciale moderne a rămas stabil, în primul semestru al acestui an, la circa 2,7 milioane de metri pătraţi, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Un procent de 30% din spaţii se află în Capitală, urmând ca, până la finalul anului, stocul să urce la 2,85 milioane de metri pătraţi, arată Raportul companiei CBRE România privind piaţa spaţiilor comerciale în ţara noastră.
"Observăm o tendinţă de creştere a interesului pentru centre comerciale prime atât din partea investitorilor, cât şi din cea a chiriaşilor. Proiectele performante din Bucureşti şi provincie atrag majoritatea clienţilor şi înregistrează vânzări peste medie, având o rată de neocupare de sub 5%, în timp ce centrele secundare se confruntă cu o rată de neocupare de pe