Reprezentanţii partidului Forţa Civică Timiş spun că promovarea turistică de până acum a fost ineficientă şi costisitoare. Şi consideră că este nevoie de o strategie de promovare turistică la nivelul fiecărui judeţ. Ministrul Turismului spune că deja lucrează la o astfel de strategie şi a trimis solicitări către Consiliile Judeţene, pentru inventarierea obiectivelor turistice.
14 milioane de euro pentru un site nefuncţional
Deşi ţara noastră dispune de munte şi mare, de deal şi vale, nu ştim să facem cunoscute tradiţiile şi valorile româneşti. În concluzie, stăm foarte prost la capitolul promovare turistică. „Avem nevoie de o strategie puternică de promovare turistică la nivel naţional”, susţin reprezentanţii Partidului Forţa Civică, filiala Timiş, care atrag atenţia că în anii trecuţi promovarea turistică s-a realizat prin „metode ineficiente, dar mai ales costisitoare”. Simona Ionescu, preşedintele Organizaţiei de Femei a F.C. Timiş, şi Cristin Hacichian, de la F.C. Timiş, anunţă că partidul din care fac parte va lansa un astfel de proiect. Este vorba despre site-ul eromaniaromaneste.ro, portal unde se va realiza o hartă interactivă cu toate judeţele ţării, hartă care va avea încorporate clipuri video despre cele mai importante obiective turistice din fiecare judeţ:„Vrem să demonstrăm că se pot face lucruri de calitate pe sectorul turistic, cu bani foarte puţini, dar cu multă bunăvoinţă”, afirmă Simona Ionescu, anunţând că proiectul ar putea fi realizat în următoarele două luni.
Aceasta declară că a existat la un moment dat o tentativă de a crea o pagină web în care să se regăsească informaţii despre cele mai importante obiective turistice din fiecare regiune a ţării. Este vorba despre portalul e-romania 2, realizat în perioada 2010 - 2011, atunci când Ministerul Turismului era condus de Elena Udrea, site pentru care s-au p