Mihai Başulescu, fostul director al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), este cel care a semnat contractul Bechtel din partea României. El a declarat, pentru EVZ, că actele desecretizate marţi şi postate pe site-ul Departamentului Marilor Proiecte nu sunt cele originale, din 2003, când s-a parafat contractul cu americanii. Sursa: EVZ
În loc să fie desecretizat contractul original şi toate modificările aduse, plus anexe, „a fost publicată o compilaţie între contractul original, celelalte contracte parafate de-a lungul timpului şi anexe”, susţine Başulescu. „Am citit ce a fost făcut public. În 2006 s-a întâmplat ceva, originalul nu a mai fost
găsit, aşa că s-a făcut un nou contract. Nu este ceea ce am semnat eu cap coadă. În 2003, noi am semnat ce a venit de la Guvern, apoi americanii şi-au făcut birouri la noi la Companie şi am început treaba”, a precizat, pentru EVZ, Mihai Başulescu.
Acesta a rămas surprins că îi apare, în schimb, semnătura pe anexe din 2006, când nu mai era şeful drumurilor. Deşi contractul cu Bechtel a fost desecretizat, nu se scrie negru pe alb câţi bani s-au plătit americanilor. Iar în 2006, s-a definit mita în contract: ,,Dacă antreprenorul sau afiliaţii antreprenorului (...) dau sau se oferă să dea orice mită, daruri sau un comision, atunci beneficiarul va putea, după transmiterea unei notificări scrise [...] , să rezilieze angajarea antreprenorului”.