Grupul farmaceutic sloven Krka a înregistrat în primul semestru vânzări de 21,2 mil. euro în România, mai mici cu 8,6% comparativ cu perioada similară din 2012, când a raportat 23,2 mil. euro, compania menţionând că, în pofida scăderii, şi-a întărit poziţia pe piaţa românească. „O contribuţie semnificativă la vânzările totale au avut-o medicamentele cu prescripţie lansate în ultimii trei ani. Dintre produsele eliberate fără reţetă, Naldorex (naproxen) şi siropul de iederă Herbion, lansate în 2012, au cel mai mare potenţial pentru creşterea viitoare a vânzărilor.
Vânzările de produse veterinare s-au majorat în principal ca urmare a creşterii vânzărilor către ferme mari, dar şi a produselor pentru animalele de companie“, se arată într-un raport al grupului sloven. Potrivit studiului Pharma & Hospital Report realizat de Cegedim, la finalul primului trimestru din 2013, Krka ocupa locul 12 pe piaţa farmaceutică locală, cu o cotă de 2,5%. România este cea mai mare piaţă a grupului în Europa de Sud-Est, fiind urmată de Croaţia, Bosnia şi Herţegovina, Macedonia, Bulgaria, Serbia, Kosovo, Albania şi Muntenegru.
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 1.08.2013
Grupul farmaceutic sloven Krka a înregistrat în primul semestru vânzări de 21,2 mil. euro în România, mai mici cu 8,6% comparativ cu perioada similară din 2012, când a raportat 23,2 mil. euro, compania menţionând că, în pofida scăderii, şi-a întărit poziţia pe piaţa românească. „O contribuţie semnificativă la vânzările totale au avut-o medicamentele cu prescripţie lansate în ultimii trei ani. Dintre produsele eliberate fără reţetă, Naldorex (naproxen) şi siropul de iederă Herbion, lansate în 2012, au cel mai mare potenţial pentru creşterea viitoare a vânzărilor.
Vânzările de produse veterinare s-au majorat în principal ca urmare a creşterii vânzărilo