Serviciile CEZ lasă de dorit, iar asta au simţit pe pielea lor mulţi craioveni. Sătui de ceea ce li se întâmplă, ei le scriu reprezentanţilor companiei pentru a primi nişte răspunsuri oficiale la problemele lor. Uneori, acestea sunt halucinante şi se contrazic pe aceeaşi problemă, după cum ne-a scris o cititoare a Gazetei de Sud.
Craioveanca Veronica Bărbulescu s-a mutat din cartierul Sărari pe strada Câmpia Islaz, sperând, printre altele, că nu va mai avea de suferit de pe urma penelor de curent. Din păcate, alegerea nu a fost una tocmai bună, pentru că, deşi locuieşte în zona centrală, întreruperile de energie electrică nu au dispărut odată cu schimbarea domiciliului.
Femeia le-a scris celor de la CEZ în două rânduri, în acelaşi context al problemei penelor de curent, şi s-a trezit cu două răspunsuri total diferite. Într-unul dintre ele, primit pe 17 aprilie pentru o sesizare din 4 aprilie, i s-a dat un răspuns sfidător, cum că nu există probleme cu reţeaua electrică.
„Locul de consum este alimentat cu energie electrică din Postul de Transformare 320 aferent Liniei Electrice Subterană 20 KV Staţie Craiova Centru-L12. Au fost efectuate măsurători în Cutia de Distribuţie a locului de consum şi a rezultat că tensiunea se încadrează în limitele prevăzute de Standardul de Performanţă pentru serviciul de distribuţie a energiei electrice. Conform analizei departamentului specializat, în urma verificărilor nu s-au înregistrat fluctuaţii de tensiune. De asemenea, din evidenţele operative ale departamentului specializat al CEZ Distribuţie SA, s-a constatat că nu a fost înregistrat deranjament în perioada invocată de dumneavoastră“, se arăta în răspunsul companiei. Vasăzică, Veronica Bărbulescu a avut vedenii şi, de fapt, nu a fost nici o întrerupere de energie electrică în timp ce în casa ei era un festival al luminilor intermitente.
A