Ideal ar fi să parcăm maşina la umbră atunci când este foarte cald afară, însă rareori, mai ales în oraşele mari, găsim un astfel de loc disponibil.
Pentru a reduce consumul de combustibil şi suprasolicitarea instalaţiei de aer condiţionat imediat după ce am plecat cu maşina încinsă de soare, specialiştii ne recomandă să descidem geamurile din faţă şi să dăm drumul la AC doar după ce am rulat câteva sute de metri.
Mai mult, trebuie să evităm să dăm aerul condiţionat pe treapta de putere maximă din prima. Cu cât aerul circulă mai repede, cu atât este mai dificil pentru instalaţie să îl răcească. Puneţi, într-o primă fază, instalaţia AC pe o treaptă medie, la o temperatură cu maxim zece grade mai mică decât cea de afară.
Chinezii au o metodă inedită de răcire a interiorului unui automobil. Aceştia coboară geamul la una din portierele din faţă, iar apoi merg şi închid şi deschid de câteva ori cealaltă uşă (cu geamul ridicat), pentru a face vetilaţie. Vedeţi cum procedează în videoclipul de mai jos:
Sursa: Gândul.info
Ideal ar fi să parcăm maşina la umbră atunci când este foarte cald afară, însă rareori, mai ales în oraşele mari, găsim un astfel de loc disponibil.
Pentru a reduce consumul de combustibil şi suprasolicitarea instalaţiei de aer condiţionat imediat după ce am plecat cu maşina încinsă de soare, specialiştii ne recomandă să descidem geamurile din faţă şi să dăm drumul la AC doar după ce am rulat câteva sute de metri.
Mai mult, trebuie să evităm să dăm aerul condiţionat pe treapta de putere maximă din prima. Cu cât aerul circulă mai repede, cu atât este mai dificil pentru instalaţie să îl răcească. Puneţi, într-o primă fază, instalaţia AC pe o treaptă medie, la o temperatură cu maxim zece grade mai mică decât cea de afară.
Chinezii au o metodă inedită de răcire a interiorului unui automobil. Aceş