Grupul Rompetrol, prin diviziile de retail din Moldova şi Bulgaria, a deschis de la începutul anului 12 noi staţii de distribuţie, mărind reţeaua din cele două ţări la 114 puncte de alimentare, potrivit unui comunicat de presă emis de companie.
"Alături de unicul nostru acţionar - KazMunayGas (compania naţională de petrol şi gaze din Kazakhstan), suntem pregătiţi să continuăm dezvoltarea activităţilor şi operaţiunilor Rompetrol în regiunea Mării Negre şi Europa de Vest. În perioada următoare, ne vom concentra pe extinderea şi consolidarea activităţilor de retail şi trading, pentru a susţine legătura dintre cea mai mare şi modernă rafinărie din România - Petromidia şi o piaţă regională de 300 de milioane de oameni. Obiectivul nostru principal este să furnizăm consumatorilor produse de calitate, prin extinderea în următorii 3-5 ani a reţelei de distribuţie în zona Mării Negre", a declarat Felix Lunev, Vicepreşedinte Senior pentru diviziile retail şi trading, Grupul Rompetrol.
Ca urmare a extinderii reţelei de benzinării, în primele 6 luni cantitatea totală de combustibili vânduţi pe segmentul de retail din Moldova, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, a crescut cu 21,7%, până la 23.000 de tone în timp ce în Bulgaria creşterea a fost de 5%, până la 37.500 de tone. Carburanţii comercializaţi în reţeaua de distribuţie respectă standardul Euro 5 şi sunt importaţi exclusiv de la rafinăria Petromidia.
Grupul Rompetrol operează în prezent peste 1.100 de puncte de alimentare în România, Republica Moldova, Bulgaria, Georgia, Franţa, Spania şi Ucraina, urmând să dezvolte operaţiuni şi în Turcia.
F.A Grupul Rompetrol, prin diviziile de retail din Moldova şi Bulgaria, a deschis de la începutul anului 12 noi staţii de distribuţie, mărind reţeaua din cele două ţări la 114 puncte de alimentare, potrivit unui comunicat de presă emis de companie. @N_