Jumătate dintre tinerii cu vârste între 18 şi 24 de ani, care deţin atât televizoare, cât şi computere, întră pe Facebook, în timpul orelor din prime-time, adică între orele 20.00 şi 23.00 în timpul săptămânii, arată un studiu realizat de compania Nielsen, citat de Bloomberg. Asta înseamnă că numărul tinerilor atraşi de reţeua de socializare este mult mai mare decât al acelor care aleg oricare dintre cele mai importante patru reţele de televiziune.
Informaţiile furnizate de acest studiu sunt favorabile Facebook în contextul luptei pe care o duce compania pentru a sparge monopolul deţinut de reţelele de televiziune în privinţa bugetelor din publicitate, relatează Mediafax, citând Bloomberg.
Surse apropiate companiei au precizat că Facebook are în plan să vândă spaţiu publicitar în stilul reclamelor difuzate de televiziuni, în valoare totală de 2,5 milioane de dolari pe zi.
Cercetarea efectuată de Nielsen este primul studiu important care compară "audienţa" Facebook cu cea a televiziunilor, furnizându-le advertiserilor informaţii cu privire la utilizatorii celor două tipuri de platforme.
TOP 3 RECOMANDĂRI: ELICOPTERUL cu care s-a prăbușit afaceristul Sorin Țerbea a fost SCOS DIN LAC. CINCI morți în accident | VIDEOCum NE ABUREȘTE Ponta, din nou, în cazul PRIVATIZĂRII CFR MARFĂ. Ce părere aveți? | DEZBATEREA ZILEI | VIDEO
ȘANTAJUL DE LA ANTENE. DNA: „Voiculescu este cel care COORDONEAZĂ activitatea Antenelor”. ZECI de INTERCEPTĂRI, depuse la dosar
Cele patru televiziuni incluse în acest studiu atrag între 37 şi 43% din aceste persoane tinere. Nielsen a refuzat să precizeze care sunt reţelele de televiziune pe care le-a inclus în acest studiu, care a fost comandat companiei Nielsen de Facebook.
"Datele oferite de acest studiu schimbă felul în care advertiserii ne privesc în momentul de faţă", a declarat Fred Leach, Hea