POSDRU 90/2.1/S/46002. Pentru cineva neavizat, aceste litere şi cifre duc cu gândul mai degrabă la un indicativ ştanţat pe motorul unui automobil. În realitate însă, dincolo de acest indice abstract, discutăm despre un proiect european extrem de ambiţios, derulat de AUR – Asociaţia Naţională a Specialiştilor în Resurse Umane în ultimii trei ani, prin cooptarea mai multor parteneri, inclusiv a unuia trans-naţional şi care a însemnat, în termeni financiari, circa 4,5 milioane de euro, investiţi în formarea într-un mediu real a studenţilor care, după absolvire, îşi vor căuta un loc de muncă în industria media. Indicativul de mai sus desmnează aşadar proiectul VEHMED – vehicole media pentru formarea abilităţilor practice, televiziuni şi ziare operate de studenţi pentru studenţi, în care au fost angrenaţi în ultimii trei ani, 400 de studenţi la Jurnalistică din Universitatea Babeş Bolyai, Cluj, Hyperion, Bucureşti şi Danubius, Galaţi. Şi, pentru că VEHMED a ajuns la final, la ora bilanţului necesar, nu ne putem lipsi de cifre, pentru o trecere, fie şi sumară în revistă: VEHMED a însemnat un grup ţintă de 400 de studenţi, 36 de ore de dezbateri între studenţi şi potenţiali angajatori, 72 de ore de dezbateri între studenţi şi reprezentanţi ai organismelor de reglementare/monitorizare ale mass-media, 6 vehicole media (studiouri tv şi redacţii de presă scrisă), corespunzătoare celor trei regiuni, Sud-Est, Nord-Vest şi Bucureşti-Ilfov, incluse în proiect. Un ghid de îndrumare generală privind structura organizatorică, procese şi tehnologii a intreprinderilor simulate, alături de rapoarte şi ghiduri detaliate. În fine, 144 ore de emisie tv on-line, 36 de numere de revistă a câte 1000 de exemplare tipatite în cele trei redacţii de presă scrisă, de la Cluj, Bucureşti şi Galaţi. Mai trebuie adaugate şi cele 120 ore de diseminare între studenţi, 144 ore de schimb de experienţ