Graffiti Public Relations este agenția de comunicare și strategie de brand a companiei de curierat intern Cargus pentru următorii trei ani.
Parteneriatul a fost semnat în urma unui pitch la care au participat patru dintre cele mai importante agenții de relații publice din România.
La începutul lunii mai, Cargus a dezvăluit noua sa identitate vizuală, care include un nou logo și noul slogan al companiei, „Un pas înainte”. „Alergătorul” Cargus, folosit pentru prima dată în 2004 și devenit un simbol al Cargus, a fost păstrat și actualizat pentru noul logo.
Despre Graffiti PR
Cu o echipă de 30 de consultanți în PR, strategie de brand, digital și marketing, Graffiti Public Relations este una dintre cele mai mari agenții de relații publice din România.
Portofoliul Graffiti PR include clienți precum Petrom, UPC România, P&G, Ursus Breweries, Nestle, Danone, British American Tobacco România, METRO Cash&Carry, Microsoft, Dacia, Renault, Tetra Pak, Cargus International, Contrast Management-Consulting, ERSTE Stiftung, EGGER sau bwin.party.
Graffiti PR este agenția exclusiv afiliată în România a rețelei Ketchum.
Graffiti Public Relations este agenția de comunicare și strategie de brand a companiei de curierat intern Cargus pentru următorii trei ani.
Parteneriatul a fost semnat în urma unui pitch la care au participat patru dintre cele mai importante agenții de relații publice din România.
La începutul lunii mai, Cargus a dezvăluit noua sa identitate vizuală, care include un nou logo și noul slogan al companiei, „Un pas înainte”. „Alergătorul” Cargus, folosit pentru prima dată în 2004 și devenit un simbol al Cargus, a fost păstrat și actualizat pentru noul logo.
Despre Graffiti PR
Cu o echipă de 30 de consultanți în PR, strategie de brand, digital și marketing, Graffiti Public Relations este una dintre cele mai mari agen