* Consiliul Judeţean Brăila a aprobat, ieri, organigrama şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate, plecând de la prevederile OUG nr. 77/2013 * din 168 de posturi, în prezent s-a ajuns la 144, din care 3 posturi demnitari, 16 funcţii de conducere şi 125 funcţii de execuţie * totodată au fost aprobate organigramele instituţiilor subordonate Consiliului Judeţean * ajuns la "Orchestra Simfonică Lyra", Gheorghe Bunea Stancu a ţinut să îşi manifeste nemulţumirea vizavi de "lipsa de activitate" a instituţiei de spectacole
Membrii mini Parlamentului judeţean au aprobat, ieri, organigrama şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al CJ, precum şi cele ale instituţiilor din subordine. Proiectele vin ca urmare a prevederilor Ordonanţei de Urgenţă nr. 77/2013 privind reducerea cheltuielilor la instituţiile şi autorităţile publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor, intrată în vigoare la 29 iunie. Concret, până acum numărul total de posturi aprobat al aparatului de specialitate al CJ Brăila era de 168, din care 124 posturi ocupate şi 44 posturi vacante. În urma aplicării excepţiilor prevăzute de ordonanţa de urgenţă, din cele 44 de posturi vacante, au fost desfiinţate 19 (16 funcţii publice şi 3 funcţii contractuale), iar 25 de posturi s-au încadrat în excepţiile prevăzute (9 funcţii publice şi 16 funcţii contractuale). În prezent, noua structură organizatorică a aparatului de specialitate al CJ Brăila, spune că numărul total de posturi este de 144, din care 3 posturi demnitari, 16 funcţii de conducere şi 125 funcţii de execuţie. Cu alte cuvinte au fost disponibilizate 24 de locuri.
În ceea ce priveşte situaţia la fiecare instituţie în parte subordonată Consiliului Judeţean Brăila, aceasta se prezintă astfel: Camera Agricolă îşi păstrează numărul existent de 19 posturi, în timp ce Muzeul