CME, compania-mamă a Pro TV, a înregistrat venituri de 317,3 milioane de dolari în primul semestru, în scădere cu 61 de milioane de dolari faţă de acelaşi interval al anului trecut, însă pierderile au ajuns la 150 de milioane de dolari, faţă de 10 milioane de dolari, cât înregistra în perioada ianuarie-iunie.
România a ajuns prima în privinţa veniturilor generate pentru CME, după ce strategia de creştere a preţurilor în Cehia a dus la scăderea veniturilor obţinute de grup din această ţară. În România, CME a înregistrat venituri de 96 de milioane de dolari în primele şase luni, în vreme ce în Cehia veniturile au fost de 82,4 milioane de dolari.
Profitul operational înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) a fost de 8,9 milioane de dolari în ţara noastră pe primele şase luni, în scădere faţă de 10,6 milioane de dolari din acelaşi interval al anului trecut.
CME a luat măsuri similare şi în ţara noastră, crescând preţul pentru redifuzarea canalelor Pro. În plus, din această lună postul Pro TV a ieşit din lista must carry.