Rio Bucovina relanseaza gama Rio de bauturi racoritoare carbogazoase si propune consumatorilor doua arome noi, de mojito si mar copt, pe langa cele deja cunoscute, de portocale, struguri si pere, se arata intr-un comunicat al companiei.
Gama de sucuri racoritoare Rio se va regasi incepand cu luna iulie atat pe rafturile magazinelor din comertul traditional, cat si in marile retele de conturi internationale prezente pe piata de retail din Romania, in ambalaje de tip PET la doi litri.
Rio Bucovina a ales sa colaboreze pentru noua gama cu compania Dohler, liderul mondial in elaborarea de baze de arome si indulcitori.
La lansare, gama Rio va beneficia de o campanie de promovare integrata, sloganul fiind ,,Carnaval in fiecare pahar!”
Compania Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost înfiinţată în anul 2006, având ca obiect principal de activitate îmbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum şi producţia băuturilor răcoritoare. Ulterior, Rio Bucovina îşi diversifică activitatea în zona distribuţiei, iar în prezent, comercializează mai multe bunuri alimentare şi non-alimentare.
Mai mult pe Economica.net
Rio Bucovina relanseaza gama Rio de bauturi racoritoare carbogazoase si propune consumatorilor doua arome noi, de mojito si mar copt, pe langa cele deja cunoscute, de portocale, struguri si pere, se arata intr-un comunicat al companiei.
Gama de sucuri racoritoare Rio se va regasi incepand cu luna iulie atat pe rafturile magazinelor din comertul traditional, cat si in marile retele de conturi internationale prezente pe piata de retail din Romania, in ambalaje de tip PET la doi litri.
Rio Bucovina a ales sa colaboreze pentru noua gama cu compania Dohler, liderul mondial in elaborarea de baze de arome si indulcitori.
La lansare, gama Rio va beneficia de o campanie de promovare integrata, sloganul fiind