Peste 400.000 de metri de pavele, borduri şi rigole au fost achiziţionaţi, în prima jumătate a acestui an, din magazinele de bricolaj, potrivit datelor producătorului român Symmetrica.
"În acest moment, 70% dintre românii aleg să cumpere pavelele direct de la producător, în timp ce 20% se orientează către magazinele specializate, iar 10% apelează la antreprenorul lucrării", a declarat Sebastian Bobu, Directorul Executiv al Symmetrica.
Potrivit afirmaţiilor sale, dintre românii care aleg magazinele specializate pentru a achiziţiona acest tip de produse, majoritatea se îndreaptă către reţelele de bricolaj, acestea fiind potrivite mai ales pentru cei care doresc volume mici, necesare pentru lucrări nu foarte ample, se arată într-un comunicat de presă.
"Numărul clienţilor ce achiziţionează pavele din magazinele de tip do-it-yourself este în continuă creştere, aceştia înţelegând avantajele garanţiei şi a consilierii de specialitate pe care le primesc în aceste locaţii", a mai spus Sebastian Bobu.
În acest moment produsele Symmetrica sunt disponibile în patru reţele de bricolaj prezente la nivel naţional - Dedeman, Baumax, Arabesque şi Ambient, urmând ca numărul acestora să crească treptat în următoarea perioadă.
Sebastian Bobu a subliniat că, în acest moment, vânzările Symmetrica în magazine însumează 7% din business-ul companiei.
Înfiinţată în 1994, Symmetrica este o companie 100% românească, producătoare de pavele, borduri şi rigole vibropresate pietonale şi carosabile.
F.A. Peste 400.000 de metri de pavele, borduri şi rigole au fost achiziţionaţi, în prima jumătate a acestui an, din magazinele de bricolaj, potrivit datelor producătorului român Symmetrica.
"În acest moment, 70% dintre românii aleg să cumpere pavelele direct de la producător, în timp ce 20% se orientează către magazinele specializate, iar 10% apelează l