După jumătate de an de la începutul implementării planului de management, rezultatul financiar-contabil al Tarom, în primele 6 luni din 2013 este mai bun cu 56.5 milioane lei, respectiv 47% comparativ cu aceeaşi perioadă din anul 2012.
“Tendinţa rezultatelor companiei este foarte încurajatore şi se datorează eforturilor susţinute ale angajaţilor, al căror suport este apreciat de către management, în mod deosebit. Ne aşteaptă în continuare o perioadă în care trebuie să acordăm o atenţie sporită în implementarea Planului de Management dar sunt încrezător că obiectivele stabilite pot şi vor fi realizate, cu angajamentul întregii echipe”, a declarat Christian Heinzmann, Director Executiv şi Accountable Manager.
Potrivit lui Heinzmann, în perioada ianuarie-iunie 2013, TAROM a eficientizat programul de zbor şi a optimizat reţeaua de rute fapt ce a determinat creşterea gradului de încărcare a aeronavelor cu 3% comparativ cu perioada similară a anului 2012. De asemenea, TAROM a înregistrat o creştere cu 1.4% a numărului de pasageri, pe cursele regulate şi a transportat 974.984 pasageri.
Parte integrantă a procesului de îmbunătăţire a serviciilor oferite pasagerilor TAROM este şi dezvoltarea reţelei de rute, prin oferirea unui orar optimizat, frecvenţe adiţionale şi noi destinaţii. Noile curse lansate de TAROM anul acesta sunt: Bucureşti-Dublin, Iaşi-Bologna, Iaşi-Torino, Iaşi-Londra, Bucureşti-Praga şi Cluj-Praga.
În prezent, compania TAROM are 2006 angajaţi, mai puţin cu 4%, comparativ cu anul 2012, datorită plecărilor voluntare şi pensionărilor.
“Rezultatele obţinute după numirea noului Consiliu de Administraţie reprezintă o dovadă că guvernanţa corporativă introdusă prin programul de management privat este un succes în cazul TAROM. Deşi unele dintre măsurile prevăzute în Planul de Management nu au fost înca antamate sau sunt în întârzie