Bayerische Motoren Werke AG (BMW), cel mai mare producător de automobile de lux la nivel mondial, a anunţat o scădere de 8,8% a profitului pentru trimestrul al doilea, determinată în principal de creşterea investiţiilor în modele noi, inclusiv primul autoturism electric dezvoltat de grup, relatează Bloomberg.
Profitul înainte de dobânzi şi taxe a scăzut la 2,07 miliarde euro, de la 2,27 miliarde euro în perioada corespunzătoare a anului trecut, potrivit unui comunicat transmis joi de BMW.
Veniturile producătorului auto german au urcat cu 1,8% în perioada analizată, la 19,6 miliarde euro, în timp ce livrările de automobile au avansat cu 6,6%.
F.A. Bayerische Motoren Werke AG (BMW), cel mai mare producător de automobile de lux la nivel mondial, a anunţat o scădere de 8,8% a profitului pentru trimestrul al doilea, determinată în principal de creşterea investiţiilor în modele noi, inclusiv primul autoturism electric dezvoltat de grup, relatează Bloomberg.
Profitul înainte de dobânzi şi taxe a scăzut la 2,07 miliarde euro, de la 2,27 miliarde euro în perioada corespunzătoare a anului trecut, potrivit unui comunicat transmis joi de BMW.
Veniturile producătorului auto german au urcat cu 1,8% în perioada analizată, la 19,6 miliarde euro, în timp ce livrările de automobile au avansat cu 6,6%.
F.A.