Statul român va plăti săptămâna viitoare companiei Bechtel suma de 37,2 milioane de euro convenită după rezilierea contractului încheiat cu firma americană în vederea construcţiei Autostrăzii Braşov - Cluj – Borş.
În ceea ce priveşte şantierul autostrăzii, acesta a fost preluat de Compania Naţională de Administrare a Drumurilor Naţionale, iar în viitorul apropiat vor fi demarate procedurile de concesionare pentru construcţia tronsoanelor rămase, respectiv Câmpia Turzii - Gilău şi Suplacu de Barcău - Borş.
Construcţia tronsonului Braşov - Borş al Autostrăzii Transilvania a început în 2004, în baza unui contract cu o valoare de 2,2 milioane de euro, încheiat cu compania Bechtel.
După 11 ani de la semnarea contractului, statul român are 52 de kilometri de autostradă în funcţiune şi 1,4 miliarde de euro deja plătite.
Recent contractul cu Bechtel a fost publicat pe site-ul Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură
Documentele declasificate referitoare la contractul dintre statul român şi Bechtel International au fost publicate marţi pe pagina web a Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine. Documentele sunt disponibile la adresa www.dpiis.ro, secţiunea "Informaţii publice".
Statul român va plăti săptămâna viitoare companiei Bechtel suma de 37,2 milioane de euro convenită după rezilierea contractului încheiat cu firma americană în vederea construcţiei Autostrăzii Braşov - Cluj – Borş.
În ceea ce priveşte şantierul autostrăzii, acesta a fost preluat de Compania Naţională de Administrare a Drumurilor Naţionale, iar în viitorul apropiat vor fi demarate procedurile de concesionare pentru construcţia tronsoanelor rămase, respectiv Câmpia Turzii - Gilău şi Suplacu de Barcău - Borş.
Construcţia tronsonului Braşov - Borş al Autostrăzii Transilvania a început în 2004, în baza unu