Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, atrage mai multe persoane cu vârsta cuprinsă între 18 şi 24 de ani, în timpul orelor din prime-time, decât oricare dintre cele mai importante patru reţele de televiziune, potrivit unui studiu realizat de compania Nielsen, citat de bloomberg.com.
PotrivitMediafax, acesta este primul studiu important care compară “audienţa” Facebook cu cea a televiziunilor, furnizându-le advertiserilor informaţii cu privire la utilizatorii celor două tipuri de platforme.
Facebook plănuieşte să introducă spoturile publicitare similare celor difuzate de televiziuni, o strategie care ar urma să aducă reţelei de socializare venituri de aproximativ 2,5 milioane de dolari pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei.
Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, atrage mai multe persoane cu vârsta cuprinsă între 18 şi 24 de ani, în timpul orelor din prime-time, decât oricare dintre cele mai importante patru reţele de televiziune, potrivit unui studiu realizat de compania Nielsen, citat de bloomberg.com.
PotrivitMediafax, acesta este primul studiu important care compară “audienţa” Facebook cu cea a televiziunilor, furnizându-le advertiserilor informaţii cu privire la utilizatorii celor două tipuri de platforme.
Facebook plănuieşte să introducă spoturile publicitare similare celor difuzate de televiziuni, o strategie care ar urma să aducă reţelei de socializare venituri de aproximativ 2,5 milioane de dolari pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei.