Agenţia de turism Eximtur a înregistrat, în primele şase luni ale anului, o cifră de afaceri de circa 20,3 milioane de euro, mai mult cu 2% faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit unui comunicat de presă transmis ieri.
Cea mai mare creştere a volumului de vânzări, în primul semestru, a fost consemnată pe destinaţiile interne. Astfel, cifra de afaceri pe acest segment a atins valoarea de 4,5 milioane de euro, cu 21% mai mult faţă de acelaşi interval al anului 2012.
Litoralul românesc a fost lider detaşat în preferinţele românilor. Vânzările de vacanţe în staţiunile de la malul Mării Negre, în special în staţiunea Mamaia, au ajuns, în primele şase luni ale anului, la circa 4,11 milioane de euro, în creştere cu 23%, faţă de primele şase luni din 2012.
Vânzările pe destinaţii externe au atins, în intervalul ianuarie-iunie, pragul de 5,9 milioane de euro, cele mai căutate ţări fiind Turcia, Grecia şi Bulgaria.
În primele şase luni ale anului 2013, românii au cumpărat vacanţe în Turcia de 1,48 milioane de euro, în Grecia de 1,37 milioane de euro, iar în Bulgaria de 712.000 de euro.
În ceea ce priveşte destinaţiile exotice, Eximtur a vândut, în primul semestru, vacanţe în Bahamas, Tanzania, Panama, Andorra, Insulele Capului Verde.
În intervalul ianuarie-iunie 2013, agenţia a vândut servicii de călătorie pentru 98.000 de clienţi, cu circa 3.000 de clienţi mai mult decât anul trecut.
Activitatea de business travel a generat, în primul semestru, o cifră de afaceri de 9,5 milioane de euro.
Agenţia de turism Eximtur a înregistrat, în primele şase luni ale anului, o cifră de afaceri de circa 20,3 milioane de euro, mai mult cu 2% faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit unui comunicat de presă transmis ieri.
Cea mai mare creştere a volumului de vânzări, în primul semestru, a fost consemnată pe destinaţiile