Închiderea circulaţiei pe centura de ocolire a Caransebeşului pune în mare problemă transportatorii care tranzitează oraşul bănăţean. Aceştia sunt supăraţi că trebuie fie să ocolească sute de kilometri pentru a-şi continua drumul, fie să plătească taxe pentru a traversa oraşul.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că, în perioada 31.07.2013 – 31.09.2013, se menţine închisă circulaţia rutieră pe traseul Variantei Ocolitoare a Municipiului Caransebeş km 0+320 – 9+158, în vederea executării lucrărilor de reparaţii la pod km 7+374.
Rutele alternative recomandate pe direcţia Timişoara-Bucureşti pentru desfăşurarea traficului cu masa mai mare de 3,5 tone, sunt următoarele: DN 6 Timişoara – Lugoj – Caransebeş, DN 68 Caransebeş – Haţeg, DN 66 Haţeg – Simeria, DN 6 Timişoara – Lugoj – Caransebeş, DN 58 Caransebeş – Reşiţa – Anina, DN 57 B Anina-Bozovici – Iablaniţa (Intersecţie cu DN 6).
Se recomandă ca în punctele de frontieră, traficul de tranzit cu masa mai mare de 3,5 tone să fie dirijat şi pe alte rute.
Dirijarea şi informarea participanţilor la trafic vor fi realizate prin semnalizare verticală rutieră.
Desigur, problemele cu centura nu sun pe placul firmelor de transport. Acestea spun că trebuie să facă ocolişuri de sute de kilometri sau să plătească taxe către Primăria Caransebeşului. În plus, pe centură nu există nici picior de muncitor.
„Reparaţiile la Centura Caransebeş „continuă” în acelaşi ritm. Şantierul este pustiu. Între timp transportatorii ocolesc sute de km sau plătesc „dijma” primăriei Caransebeş pentru a utiliza vechiul drum european. Ce face Guvernul Romaniei? Nimic… Ministerul Transporturilor ne-a comunicat prin vocea D-lui ex. Ministru Fenechiu că nu este treaba MT ci a D-lui Şova. Această porţiune din drumul european 70, intrată „în reparaţie” încă di