In 2016, cel tarziu, Eliza Rogalski si Alina Damashin, fondatoarea si, respectiv, directorul general al agentiei de relatii publice Rogalski Damaschin Public Relations vor detine integral, in proportii egale compania de comunicare.
Actionarii Rogalski Grigoriu Public Relations, una dintre cele mai mari agentii locale de relatii publice, cu afaceri de aproximativ 0,8 milioane de euro in 2011, au anuntat in iulie anul acesta ca au semnat un pact de optiune de cumparare, prin care Eliza Rogalski si Alina Damaschin pot sa cumpere de la Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si Florina Varzariu actiunile pe care acestia le detin in companie, cu conditia indeplinirii unor criterii de performanta financiara, in perioada ce urmeaza.
Tranzactia urmeaza sa aiba loc dupa ce actionarii Rogalski Damaschin Public Relations (fosta Rogalski Grigoriu Public Relations), agentie cu afaceri de 867.000 de euro anul trecut, au semnat un pact de optiune de cumparare, prin care Eliza Rogalski si Alina Damaschin pot sa cumpere de la Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si Florina Varzariu actiunile pe care acestia le detin in companie.
Conditia pentru ca cele doua care conduc in prezent agentia de PR sa devina si proprietarele acesteia este sa atinga anumiti indicatori financiari. Rogalski: Nu a fost si nici nu va fi o vanzare“Criteriul care a fost stabilit este profitabilitatea pe 2010, 2011, 2012 si 2013. Nu a fost si nici nu va fi o vanzare, ci actiunile vor fi cesionate catre noi in mod egal cand acest indicator va fi atins”, a explicat pentru Wall-Street.ro, Eliza Rogalski (38 de ani), partener fondator al Rogalski Damaschin Public Relations si cea care a pus bazele agentiei in 2007.
Anul trecut, agentia a avut o cifra de afaceri de 867.000 de euro si un profit net de circa 102.000 de euro, potrivit Ministerului de Finante.
Discutiile au inceput anul acesta,