110 cereri de transfer ale elevilor de clasa a IX-a au fost rezolvate favorabil. Printre aceştia este cazul unor tripleţi, cărora li s-a permis să înveţe în aceeaşi clasă, deşi fuseseră repartizaţi la licee diferite.
110 elevi din judeţ au reuşit să ajungă la liceul dorit, în ciuda repartizării făcute de calculator. Aceştia au primit aviz favorabil din partea comisiei întrunite pentru rezolvarea situaţiilor speciale apărute după admiterea computerizată. Printre cei fericiţi după întrunirea comisiei se numără şi tripleţii unei familii din Roman: fratele cu medie mai mare şi-a tras după el şi pe ceilalţi doi, la “Roman-Vodă”, chiar dacă fuseseră repartizaţi la alte licee din oraş.
Alte 54 de dosare nu au fost rezolvate favorabil. “Aceste cereri nu îndeplineau condiţiile cerute de metodologia de lucru”, a spus inspectorul şcolar general adjunct Elena Laiu. Printre aceştia se află şi un caz în premieră. Un elev repartizat la un liceu din Piatra Neamţ, care a solicitat să fie repartizat la Centrul Școlar de Educaţie Incluzivă. “Este un caz unic. De obicei, elevii încearcă să fie repartizaţi la un liceu mai bine cotat decât cel la care au fost repartizaţi. Cererea nu a fost rezolvată favorabil, întrucât nu existau condiţiile necesare. La centrele de educaţie incluzivă se ajunge în baza unui dosar medical, cu recomandarea unei comisii speciale”, a spus inspectorul Elena Laiu.
110 cereri de transfer ale elevilor de clasa a IX-a au fost rezolvate favorabil. Printre aceştia este cazul unor tripleţi, cărora li s-a permis să înveţe în aceeaşi clasă, deşi fuseseră repartizaţi la licee diferite.
110 elevi din judeţ au reuşit să ajungă la liceul dorit, în ciuda repartizării făcute de calculator. Aceştia au primit aviz favorabil din partea comisiei întrunite pentru rezolvarea situaţiilor speciale apărute după admiterea computerizată. Printre cei fericiţi dup