Primăria Municipiului Arad dorește modificarea regulamentului de funcţionare a teraselor în municipiu, după ce s-a constatat că e necesară îmbunătăţirea desfăşurării activităţilor sezoniere şi a aspectului oraşului.
Astfel, conform unui proiect de hotărâre care a fost afişat la transparenţă decizonală şi care urmează să fie supus votului consilierilor locali, amplasamentul terasei trebuie să fie în imediata apropiere a unităţii de alimentaţie publică, de preferinţă pe o desfăşurare ce nu va depăşi frontul unităţii proprii de lucru.
De asemenea, în proiect se mai menţionează că „amplasarea teraselor se va face astfel încât nu afecteze accesul în curţile imobilelor, în incinta spaţiilor învecinate, şi să asigure un culoar minim de doi metri pentru circulaţia pietonală”.
Dacă amplasamentele sunt limitrofe clădirilor cu locuinţe colective, se va prezenta un acord de vecinătate încheiat cu asociaţia de proprietari.
Aceste modificări au la bază raportul arhitectului şef, prin care se propune precizarea unor condiţii de amplasare a teraselor sezoniere în vederea îmbunătăţirii desfăşurării activităţilor comerciale pe domeniul public şi aspectului arhitectural al oraşului.
Toate celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad 9/2011 rămân nemodificate.
Până la data de 12 august, la Registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind acest proiect de hotărâre.
Primăria Municipiului Arad dorește modificarea regulamentului de funcţionare a teraselor în municipiu, după ce s-a constatat că e necesară îmbunătăţirea desfăşurării activităţilor sezoniere şi a aspectului oraşului.
Astfel, conform unui proiect de hotărâre care a fost afişat la transparenţă decizonală şi care urmează să fie supus votului consilierilor locali