Televiziunile Intact Media Group își consolidează poziția de lider pe intervale orare importante, în primele șapte luni ale anului. Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia și GSP TV conduc topurile audiențelor în Whole Day, surclasând trustul concurent, CME, care include între posturile sale și Pro TV. 22% este cota de piață înregistrată de “Antene” în lunile ianuarie - iulie, în creștere față de același interval al anului 2012, când era de 20,7%.
De asemenea, televiziunile IMG înregistrează creșteri de audiență pe toate intervalele orare în ianuarie - iulie 2013, comparativ cu aceleași luni ale anului 2012, pe targetul comercial 18-49.
18-49 Urban Share
ian-iul 2013 vs 2012
IMG IMG dif% IMG
Whole day 19.9 18.7 6%
Prime Time 18.6 17.8 4%
morning 23.2 22.5 3%
daytime 20.7 18.9 10%
access 20.9 19.9 5%
late fringe 19.3 17 14%
all day 20 18.8 6%
prime time 19:00-24:00 18.7 17.6 6%
Cel mai mare avans înregistrat de televiziunile Intact Media Group, pe targetul All Urban, se înregistrează în Day Time (interval orar 10 :00 – 16:00): 22,7% este valoarea cotei de piață care situează Antenele pe primul loc în clasament. CME are, în același interval orar, o cotă de piață de 14%. “Mireasă pentru fiul meu”, jurnalele de știri marca Observator și Antena 3, “Previziunile zilei” sunt doar câteva dintre producțiile lider de audiență transmise în acest interval orar. “Simpatia pe care mi-o arată publicul urmărind show-ul pe care îl prezint mă onoreaza”, spune Mirela Boureanu Vaida, prezentatoarea emisiunii “Mireasă pentru fiul meu”.
Acces este un segment orar foarte important, unde televiziunile Intact Media Group își consolidează poziția de lider. Cota de piață înregistrată între orele 16:00 19:00 este de 23,3% cu 3,7 puncte mai mult decât CME. În acest interval orar sunt transmise