Opt lucrări, semnate de către şapte agenţii au fost desemnate căştigătoarele campaniei “Print beautifies our life”: execuţia “There is a David Beckham for every woman”, din campania cu acelaşi nume, semnată de Friends Advertising-România, execuţia “Clown”, campania “Freedom”, realizată de Next Advertising-România, execuţia “Giftwrap”, semnată de Casa Imago-Republica Moldova, lucrarea “Fly pack”, campania “Better on paper”, realizată de Publicis Bucharest-România, lucrarea “Guinness”, campania “From product to brand”, semnată de Mercury 360-România, lucrarea “It works”, semnată de Fletcher Agency-Spania, execuţia “Flexible”, din campania “I am!”, semnată de AdVenture-România şi lucrarea “Frînculescu”, din campania “Print not dead”, realizată de Publicis Bucharest, România.
În cadrul campaniei “Print beautifies our life”, iniţiată anul acesta de AdPrint Foundation, au fost înscrise 114 execuţii/62 de campanii, semnate de către 33 de participanţi, din 9 ţări: Bulgaria, Costa Rica, Croaţia, Germania, Norvegia, Portugalia, Spania, Republica Moldova şi România.
Campania “Print beautifies our lives” s-a adresat creativilor şi agenţiilor din întreaga lume. Acestea au înscris un print sau o serie de printuri care susţin într-o manieră creativă mesajul campaniei, iar juriul, format din Michael Weinzettl, Editor-in-chief, Lürzers Archive, Stefan Schmidt, Fondator şi Creative Director, dieckertschmidt; Philippe de Ceuster, Partener şi Creative Director, Mortierbrigade; Pol Úbeda Hervàs, Senior Art Director, JWT şi Gian Carlo Lanfranco & Rolando Cordova – Senior Creatives, Fred & Farid, a considerat că cele 8 campanii au redat cel mai bine mesajul provocării “Print beautifies our life”.
Cinci din cele şapte agenţii premiate sunt din România, iar Publicis Bucharest a câştigat cu două dintre lucrările înscrise în competiţie.
Lucrările câştigătoare vor fi pu