Orange este operatorul de telefonie mobila cu cel mai mare volum de publicitate TV, radio si in presa scrisa inregistrat in prima jumatate a lui 2013, potrivit unei monitorizari mediaTrust. Orange a inregistat 22.249 de reclame TV, radio si in presa scrisa difuzate in intervalul 1 ianuarie-30 iunie, compania fiind urmata de Vodafone cu 21.040 de reclame si Cosmote cu 11.490 de reclame.
Potrivit monitorizarii, cele trei companii au inregistrat, in total, 44.390 de spoturi TV, de peste patru ori mai mult decat numarul de reclame radio (9.805). In presa scrisa, ele au inregistrat doar 684 de reclame, din care peste jumatate (378) au fost reclame Orange.
Canalele cu cele mai multe reclame pentru fiecare dintre cei trei operatori:
Orange: TV - Antena 1 (2.039 reclame), Sport.ro (1.780 reclame) si Romania TV (1.636 reclame); radio - Kiss Fm (1.621 reclame) si Pro Fm (817 reclame)Vodafone: TV - Antena 2 (2.668 reclame), GSP TV (2.569 reclame), Sport.ro (2.146 reclame); radio - Kiss FM (1127 reclame), Pro FM (971 reclame)Cosmote: TV - Pro TV (2.208 reclame), Antena 1 (1.787 reclame), Sport.ro (1.377 reclame); radio - Kiss FM (1.621 reclame), Pro FM - 817 reclame, Radio 21 (639 reclame). Orange este operatorul de telefonie mobila cu cel mai mare volum de publicitate TV, radio si in presa scrisa inregistrat in prima jumatate a lui 2013, potrivit unei monitorizari mediaTrust. Orange a inregistat 22.249 de reclame TV, radio si in presa scrisa difuzate in intervalul 1 ianuarie-30 iunie, compania fiind urmata de Vodafone cu 21.040 de reclame si Cosmote cu 11.490 de reclame.
Potrivit monitorizarii, cele trei companii au inregistrat, in total, 44.390 de spoturi TV, de peste patru ori mai mult decat numarul de reclame radio (9.805). In presa scrisa, ele au inregistrat doar 684 de reclame, din care peste jumatate (378) au fost reclame Orange. @N_P