UPC, unul dintre cei mai mari furnizori locali de servicii de comunicaţii, a înregistrat în al doilea din acest an venituri de 34,3 mil. dolari, cu 5,1% mai mari decât în urmă cu un an, când operatorul de cablu obţinuse venituri de 32,6 mil. dolari, pe fondul creşterii numărului de clienţi şi de abonamente, a anunţat compania.
“În lei, veniturile companiei în T2 2013 sunt de peste 115 milioane lei, comparativ cu peste 112 milioane lei în T2 2012, reprezentând o creştere de 2,6%. Dacã ne referim la întregul semestru I 2013, veniturile înregistrate de UPC România sunt de 68,9 milioane de dolari, o creştere cu 4,4% faţã de 66 milioane de dolari în semestrul I 2012. În lei, veniturile din primul semestru al anului 2013 sunt de peste 230 milioane de lei, reprezentând o creştere de 3,2% faţã de peste 223 milioane de lei în prima jumătate a anului 2012”, se arată într-un comunicat al companiei
La 30 iunie, baza totală de abonamente (RGU) era de aproape 1.750.000, nivel similar cu trimestrul anterior. Creşterea anualã a numãrului de RGU este de aproape 6%, compania adăugând 94.700 abonamente comparativ cu trimestrul al II-lea al anului trecut.
„Ne concentrăm în continuare pe extinderea ariei de acoperire cu servicii de Internet Fiber Power 150 Mbps şi pe oferirea de noi servicii în zonele unde suntem deja prezenţi”, declară Severina Pascu, CEO UPC România.
În al doilea semestru din 2013, televiziunea digitală prin cablu a înregistrat 7.600 noi abonamente, o creştere de aproape 2% comparativ cu primul trimestru al anului, însumând în acest moment 442.700 de abonaţi. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, UPC a înregistrat o creştere cu aproape 14% a numãrului de clienţi de televiziune digitalã.
Pe segmentul de Internet, UPC a înregistrat o creştere de aproape 2% faţã de trimestrul anterior şi de peste 14% faţã de aceeaşi perioadã a anulu