Compania UPC România a înregistrat venituri de 115 milioane de lei, în urma unei creşteri cu 2,6%, faţă de peste 112 milioane de lei din trimestrul al doilea al anului trecut, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Veniturile din primul semestru sunt de peste 230 milioane de lei, reprezentând o creştere de 3,2%.
"Dorim să fim aproape de clienţii noştri prin oferta extinsă de servicii digitale cât şi printr-o abordare personalizată. Ne concentrăm în continuare pe extinderea ariei de acoperire cu servicii de Internet Fiber Power 150 Mbps şi pe oferirea de noi servicii în zonele unde suntem deja prezenţi", declară Severina Pascu, CEO UPC România.
UPC România deţine, la 30 iunie, un număr total de 1.153.700 clienţi.
F.A. Compania UPC România a înregistrat venituri de 115 milioane de lei, în urma unei creşteri cu 2,6%, faţă de peste 112 milioane de lei din trimestrul al doilea al anului trecut, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Veniturile din primul semestru sunt de peste 230 milioane de lei, reprezentând o creştere de 3,2%.
"Dorim să fim aproape de clienţii noştri prin oferta extinsă de servicii digitale cât şi printr-o abordare personalizată. Ne concentrăm în continuare pe extinderea ariei de acoperire cu servicii de Internet Fiber Power 150 Mbps şi pe oferirea de noi servicii în zonele unde suntem deja prezenţi", declară Severina Pascu, CEO UPC România.
UPC România deţine, la 30 iunie, un număr total de 1.153.700 clienţi.
F.A.