In trimestrul al doilea al acestui an, UPC Romania a inregistrat venituri de 34,3 milioane dolari, ceea ce reprezinta o crestere cu 5,1% fata de 32,6 milioane dolari in trimestrul al doilea al anului trecut. In lei, veniturile companiei in T2 2013 sunt de peste 115 milioane lei, comparativ cu peste 112 milioane lei in T2 2012, reprezentand o crestere de 2,6%.
Daca ne referim la intregul semestru I 2013, veniturile inregistrate de UPC Romania sunt de 68,9 milioane dolari, o crestere cu 4,4% fata de 66 milioane dolari in semestrul I 2012. In lei, veniturile din primul semestru al anului 2013 sunt de peste 230 milioane lei, reprezentand o crestere de 3,2% fata de peste 223 milioane lei in prima jumatate a anului 2012.
Baza totala de abonamente (RGU) la 30 iunie 2013, este de aproape 1.750.000, mentinandu-se la aproximativ acelasi nivel fata cu trimestrul anterior.
Cresterea anuala a numarului de RGU este de aproape 6%, UPC adaugand 94.700 abonamente comparativ cu trimestrul al II-lea al anului trecut.
La 30 iunie 2013, UPC Romania are un numar total de 1.153.700 clienti.
„Ne concentram in continuare pe extinderea ariei de acoperire cu servicii de Internet Fiber Power 150 Mbps si pe oferirea de noi servicii in zonele unde suntem deja prezenti”, declara Severina Pascu, CEO UPC Romania.
In al doilea trimestru al acestui an, UPC Romania a continuat sa inregistreze cresteri pe segmentele de televiziune digitala, Internet si telefonie fixa.
In al doilea trimestru din 2013, televiziunea digitala prin cablu a inregistrat 7.600 noi abonamente, o crestere de aproape 2% comparativ cu primul trimestru al anului, insumand in acest moment 442.700 de abonati. Fata de aceeasi perioada a anului trecut, UPC a inregistrat o crestere cu aproape 14% a numarului de clienti de televiziune digitala.
La sf