Sursa foto: AdWeek.com
Ediţia curentă a revistei Rolling Stone, care îl are pe copertă pe Johar Ţarnaev, presupusul autor al atentatului de la Boston, a avut vânzări de peste două ori mai mari decât media de vânzări înregistrată în mod obişnuit de această publicaţie, scrie AdWeek.com.
Astfel, în ciuda faptului că ediţia curentă a revistei Rolling Stone a fost eliminată de pe rafturile unor retaileri, vânzările publicaţiei au crescut cu 102% faţă de media de vânzări pe ediţie a publicaţiei în 2012.
Această cifră are la bază vânzările înregistrate în 1.420 de puncte de vânzare, în perioada 19 – 29 iulie. Conform informaţiilor furnizate de aceşti retaileri, au fost vândute 13.232 de copii ale ediţiei curente a revistei Rolling Stone, mai mult decât dublu faţă de media de vânzări pe ediţie în anul precedent.
Totuşi, imaginea cu Ţarnaev de pe coperta Rolling Stone nu a avut un impact major asupra vânzărilor revistei, având în vedere că doar 5% din tirajul publicaţiei este vândut prin intermediul retailerilor.
Însă, aceste cifre demonstrează încă o dată faptul că o controversă poate fi un motor important pentru stimularea vânzărilor.
Totodată, adweek.com precizează că imaginea publicată de Rolling Stone pe coperta ediţiei sale curente este un autoportret realizat de Johar Ţarnaev. Această fotografie a apărut şi pe coperta ediţiei din 5 mai a The New York Times, însă nu a strârnit la fel de multe controverse precum cele provocate de editorii Rolling Stone, mai spune adweek.com.
Decizia revistei Rolling Stone de a pune pe copertă o fotografie a lui Johar Ţarnaev a generat un val de proteste pe internet şi în rândul cititorilor, printre cei nemulţumiţi aflându-se şi copiii celebrului cântăreţ rock Ozzy Osbourne, Jack şi Kelly. Sursa foto: AdWeek.com
Ediţia curentă a revistei Rolling Stone, care îl are pe copertă pe Johar Ţarnaev, presup