Motorola Moto X este real şi a fost anunţat oficial ieri. La scurt timp după anunţ, Motorola a pornit campania de marketing. Totuşi, aceasta nu s-a dovedit prea inspirată, iar compania a decis să retragă unul dintre mesaje, iar un alt afiş a fost modificat.
Motorola Moto X se poate să aibă dotări mediocre, dar în mod certe nu duce lipsă de marketing în care s-a investit, conform unor zvonuri, peste 500 de milioane de dolari. Poza ataşată acestui articol reflectă unul dintre textele neinspirate folosite de Motorola, scrie Gizmodo. „Moto X răspunde vocii tale, atingerea nu este necesară. (Ea aşa zice.)“.
Gizmodo mai prezintă şi un afiş de promovare nepotrivit. „Mai mare e chiar mai bine? Tu decizi (16 sau 32GB)“ se arată în al treilea text din poza de mai jos (click pentru dimensiune completă). Totuşi, compania a reacţionat după ce oamenii le-au atras atenţia pe Twitter. Au înlocuit textul cu unul poate mai potrivit: „Joacă-te Goldilocks şi alege mărimea potrivită pentru tine: 16 sau 32GB“. Nu este departe de primul mesaj, dar conţine mai puţine aluzii sexuale.
Mesajul de pe Twitter era acesta: „Dap. Avem lemn. Şi alte 2000 de combinaţii. Personalizat de către tine. Asamblat în SUA.“ În română, construcţia nu spune multe, pare firească, sugerând că producătorul va dota telefonul şi cu carcase din lemn. Totuşi, în engleză e cu totul altceva. Pe scurt, Motorola a spus că are erecţie. Asta pe lângă cele 2000 de combinaţii. Mesajul nou este: „Dap. Este aici, cu mai mult de 2000 de combinaţii. Personalizat de către tine. Asamblat în SUA.“
Yep. It's here, w/ more than 2,000 combos. Designed by you. Assembled in the USA. #MeetMotoXhttp://t.co/by2VQrBAfPpic.twitter.com/2cZBhgwXxD— Motorola Mobility (@Motorola) August 1, 2013
Totuşi, ce are Motorola Moto X, dincolo de aceste glume neinspirate ale producătorului? Are un procesor Snapdra