Angajatorii din anumite sectoare oferă personalului, în afară de salariul lunar, şi alte tipuri de beneficii, printre care team-building-uri şi călătorii în destinaţii de lux.
Preţurile pentru evenimente de business travel pot ajunge la 70.000 de euro, iar destinaţiile alese pentru acţiuni cu angajaţii sunt staţiuni din România, dar şi oraşe din Spania sau chiar Brazilia.
Eximtur, cea mai mare companie de călătorii cu capital integral românesc, a furnizat, în primul semestru, servicii de corporate travel pentru companii importante din Cluj, arată reprezentanţii agenţiei. Evenimentele organizate sunt team-building-uri şi programe motivaţionale, desfăşurate inclusiv în destinaţii de lux din străinătate. „Am organizat evenimente atât în România, pe litoral, cât şi la Rio de Janeiro, Valencia sau Bruxelles. Angajaţii firmelor au fost cazaţi în hoteluri de 4-5* şi au beneficiat, printre altele, de transferuri şi de petreceri private, de tururi complexe de oraş, de plimbare cu catamaranul sau cu telegondola", a declarat Salvadora Kiss, directorul departamentului business travel din cadrul Eximtur.
Preţurile pentru evenimentele de business travel de Eximtur pentru companiile locale au variat între 15.000 şi 70.000 de euro. Costurile diferă în funcţie de destinaţie, de perioada evenimentului, de durata acestuia, de numărul de persoane, de structura serviciilor asigurate, de tipul şi categoria unităţii de cazare, precum şi de mijloacele de transport alese pentru deplasare. Compania a înregistrat în primul semestru (S1) o cifră de afaceri de 20,3 milioane de euro, în creştere cu 2% faţă de perioada similară anului trecut, iar activitatea de business travel a generat afaceri de 9,5 milioane de euro. Evenimentele din zona corporate travel pentru care Eximtur înregistrează cel mai des solicitări sunt training, team building, seminarii, board meeting - cu serv