Facebook Inc. plănuieşte să introducă spoturile publicitare similare celor difuzate de televiziuni, o strategie care ar urma să aducă reţelei de socializare venituri de aproximativ 2,5 milioane de dolari pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei.
Cea mai mare reţea de socializare din lume, care are în prezent 1,15 miliarde de utilizatori, încearcă să spargă monopolul deţinut de reţelele de televiziune în privinţa bugetelor din publicitate, scrie bloomberg.com.
Astfel, începând din acest an, pe Facebook ar urma să apară spoturi publicitare cu o durată de 15 secunde, similare celor difuzate la TV. Această strategie va aduce reţelei de socializare venituri de aproximativ 2,5 milioane de dolari pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei.
Citeste si 100 de milioane de utilizatori Facebook sunt dispuși să plătească pentru conturi libere de reclama
Facebook vrea să îşi crească veniturile având în vedere milioanele de utilizatori care vizitează acest site zilnic, inclusiv în timpul orelor de prime-time (20.00 şi 23.00). Totodată, în ultimul trimestru, 61% din membrii Facebook au intrat pe această reţea de socializare zilnic, numărul acestora fiind în creştere.
"În fiecare seară, între 88 şi 100 de milioane de persoane utilizează Facebook în timpul orelor de prime-time, numai în SUA", a declarat Sheryl Sandberg, Chief Operating Officer la Facebook.
Elisabeth Diana, un purtător de cuvânt al companiei, a refuzat să comenteze noua strategie de publicitate a Facebook.
Citeste si Cum poţi să DISPARI de pe Facebook
Reţeaua de socializare le permite deja advertiserilor să încarce spoturi video pe conturile lor de Facebook, însă noul serviciu le va permite acestora să posteze clipurile publicitare direct pe paginile de Facebook ale utilizatorilor, potrivit surselor citate.
În acelaşi timp, 15 secunde este şi durata