Circulaţia rutieră pe traseul Variantei Ocolitoare a municipiului Caransebeş km 0+320 - 9+158 se menţine închisă până pe 31 septembrie, în vederea executării lucrărilor de reparaţii la pod km 7+374, informează, miercuri, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Centura Caransebeșului a fost închisă de trei ori în doi ani de la momentul în care a fost dată în folosință. Varianta ocolitoare a Caransebeşului, inaugurată în decembrie 2011, a costat 30 de milioane de euro. Lucrările au durat doi ani, iar la cinci luni de la inaugurare au necesitat reparații. În momentul de față, în cele 19 luni de când a fost deschisă șoseaua de ocolire a orașului Caransebeș, mai bine de un sfert din timp aceasta nu a fost funcțională, fiind închisă mai întâi două luni în mai anul trecut pentru acoperirea gropilor apărute în prima iarnă din viața șoselei, apoi în toamna aceluiași an, pentru rezolvarea problemelor cu valurile de strat asfaltic apărute în urma caniculei, și alte trei luni vara aceasta, scriu jurnalistii de la pressalert.ro.
Rutele alternative recomandate pe direcţia Timişoara - Bucureşti pentru desfăşurarea traficului cu masa mai mare de 3,5 tone, sunt următoarele: DN 6 Timişoara - Lugoj - Caransebeş, DN 68 Caransebeş - Haţeg, DN 66 Haţeg - Simeria, DN 6 Timişoara - Lugoj - Caransebeş, DN 58 Caransebeş - Reşiţa - Anina, DN 57 B Anina - Bozovici - Iablaniţa (Intersecţie cu DN 6).
De asemenea, se recomandă ca, în punctele de frontieră, traficul de tranzit cu masa mai mare de 3,5 tone să fie dirijat şi pe alte rute.
Potrivit CNADNR, dirijarea şi informarea participanţilor la trafic vor fi realizate prin semnalizare verticală rutieră, iar conducătorii auto sunt rugaţi să respecte semnalizarea temporară corespunzătoare închiderii circulaţiei.