Orange, Vodafone si Cosmote, principalii jucatori pe piata locala de telefonie mobila, se numara printre operatorii cu cel mai mare volum de publicitate inregistrat in prima jumatate a anului 2013.
mediaTRUST prezinta vizibilitatea in publicitate a celor trei operatori in contextul in care, potrivit presei, Orange, Vodafone si Cosmote au primit in luna iulie 2013, din partea ANCOM, licentele de utilizare a frecventelor radio.
Totodata, cele doua mari companii, Orange si Vodafone au anuntat incheierea unui acord pentru partajarea infrastructurii de retea.
Potrivit mediaTRUST, Orange este compania cu cea mai agresiva campanie de promovare, cu 22.249 de reclame difuzate in primele sase luni ale anului.Vodafone ocupa locul doi cu 21.040 de reclame, iar Cosmote se situeaza pe locul trei cu 11.590 de reclame.
In intervalul 1 ianuarie – 30 iunie 2013, mediile de difuzare preferate de catre cele trei companii sunt televiziunea (44.390 reclame), urmata de radio (9.805 reclame) si presa scrisa (684 reclame). Citeste si:Tarifele de interconectare pentru telefonie mobila scad cu pana la 30%Tara cu UN MILIARD de abonati la telefonie mobilaRCS&RDS liciteaza pentru o licenta de telefonie mobila in Ungaria
Orange Romania este reteaua de telefonie mobila cu cele mai multe reclame inregistrate 22.249, si un rate card de aproximativ 59 milioane de euro. Orange a ales sa-si desfasoare campania de promovare in principal la posturile TV Antena 1 (2.039 reclame), Sport.ro (1.780 reclame) si Romania TV (1.636 reclame). Kiss FM a difuzat in intervalul analizat 1.621 de reclame, iar PRO FM - 817 reclame.
Al doilea operator ca numar de reclame inregistrate este Vodafone Romania, cu 21.040 de reclame si un rate card de aproximativ 34 de milioane de euro. Reteaua de telefonie a ales sa difuzeze cel mai mare numar de reclame la posturile TV Antena 2 (2.66