In trimestrul al doilea al acestui an, UPC Romania a inregistrat venituri de 34,3 milioane dolari, ceea ce reprezinta o crestere cu 5,1% fata de 32,6 milioane dolari in trimestrul al doilea al anului trecut, a anuntat vineri operatorul de comunicatii prin cablu. La 30 iunie 2013, UPC Romania avea un numar total de 1.153.700 clienti, in crestere cu 6500 utilizatori fata de aceeasi perioada a anului trecut. Pe de alta parte, fata de primul trimestru din acest an, numarul de clienti a scazut cu 15.900 utilizatori, ca urmare a pierderii de clienti la serviciile de televiziune analogica prin cablu si la serviciile TV prin satelit.
Conform informatiilor UPC, in lei, veniturile companiei in trimestrul doi din 2013 au fost de peste 115 milioane de lei, comparativ cu peste 112 milioane de lei in trimestrul doi din 2012, reprezentand o crestere de 2,6%.
"Daca ne referim la intregul semestru I 2013, veniturile inregistrate de UPC Romania sunt de 68,9 milioane USD, o crestere cu 4,4% fata de 66 milioane USD in semestrul I 2012. In lei, veniturile din primul semestru al anului 2013 sunt de peste 230 milioane RON, reprezentand o crestere de 3,2% fata de peste 223 milioane RON in prima jumatate a anului 2012", se mentioneaza in comunicatul UPC.
Raportat la aceeasi perioada a anului trecut, numarul de clienti inregistrat la data de 30 iunie 2013 a crescut pe toate segmentele de activitate: TV, internet si telefonie. Astfel, la jumatatea acestui an, UPC avea 1.148.300 de clienti la serviciile TV (comparativ cu 1.142.000 clienti la 30 iunie 2012), 349.700 clienti de internet (fata de 306.400 clienti in perioada similara din 2012) si 251.700 clienti de telefonie fixa (fata de 206.600 clienti de telefonie fixa in 2012).
Totusi, fata de primul trimestru din acest an, rezultatele grupului Liberty Global indica o scadere a numarului total de clienti