Consiliul Suprem de Apărare a Ţării nu a emis nicio decizie privind CFR Marfă, membrii Consiliului au avut o discuţie constructivă legată de privatizare. Este concluzia întâlnirii de vineri de la Palatul Cotroceni.
Preşedintele şi premierul au o dispută privind privatizarea CFR Marfă, Traian Băsescu cerând ca Victor Ponta să îşi asume responsabilitatea privatizării, iar primul-ministru solicitând avizul CSAT în această chestiune. Preşedinţia a comunicat că CSAT nu a avizat niciodată un contract de privatizare, după încheierea licitaţiei.
Vă reamintesc, pe 20 iunie, GFR, controlat de omul de afaceri Gruia Stoica, a fost declarat câştigător în procesul de privatizare a CFR Marfă, oferind 202 milioane euro pentru pachetul de 51% din acţiuni.
Acum, potrivit executivului, neformularea unei poziţii a CSAT în cazul contractului se va finaliza prin blocarea privatizării, instituirea unui management privat şi restructurarea companiei. Victor Ponta a transmis de mai multe ori în ultimul timp că "dacă CSAT nu avizează privatizarea CFR Marfă", aceasta nu va fi făcută.
Singura care pierde din tot acest foileton politico-economic este compania feroviară, aflată într-o situaţie catastrofală, spune la RFI analistul economic Dan Suciu. Analistul economic Dan Suciu
Consiliul Suprem de Apărare a Ţării nu a emis nicio decizie privind CFR Marfă, membrii Consiliului au avut o discuţie constructivă legată de privatizare. Este concluzia întâlnirii de vineri de la Palatul Cotroceni.
Preşedintele şi premierul au o dispută privind privatizarea CFR Marfă, Traian Băsescu cerând ca Victor Ponta să îşi asume responsabilitatea privatizării, iar primul-ministru solicitând avizul CSAT în această chestiune. Preşedinţia a comunicat că CSAT nu a avizat niciodată un contract de privatizare, după încheierea licitaţiei.
Vă reamintesc, pe 20 iunie, GFR, contr