Cătălin Mahu, antreprenorul care controlează lanţul de restaurante La Mama şi cafenelele Cafepedia, a investit 1 milion de euro pentru a deschide în Mamaia Nord un complex care cuprinde un restaurant, un lounge şi o zonă de plajă. Antreprenorul a ales pentru expansiune o zonă în plină dezvoltare în ultimii ani, unde au mai mers branduri precum Fratelli şi Bellagio.
„Acum patru ani aici nu era nimic, iar acum este o nouă staţiune. Este o investiţie pe termen lung şi nu ne aşteptăm să scoatem banii într-o lună-două.“
Antreprenorul spune că banii investiţi au provenit din surse proprii, restaurantul La Mama, lounge-ul şi plaja Marttinez fiind amplasate pe un teren al unui proprietar privat cu care Mahu a încheiat un parteneriat pe termen foarte lung. Proprietarul La Mama nu a precizat numele partenerului. „A fost alegerea noastră să investim bani din surse proprii. Băncile oferă credite, însă sunt mult mai atente cui. Ele doar se asigură că persoana sau compania împrumutată poate rambursa banii luaţi.“
Al doilea pariu pe litoral
Investiţia de la Mamaia Nord este cea de-a doua pe care Mahu o face pe litoral, el mai având un restaurant La Mama în zona cazinoului din Constanţa. „Acesta nu este cel mai bun sezon pentru litoralul românesc, pe de-o parte pentru că românii nu au bani şi pe de alta pentru că vremea nu a ţinut cu noi.“
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 31.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: