Principala problemă a automobilelor integral electrice o reprezintă autonomia redusă a acumulatorilor. Majoritatea acestor maşini au o rază maximă de acţiune de maxim 200 de kilometri, iar reîncărcarea bateriilor durează circa trei ore. Mai mult, reţelele de staţii de realimentare nu sunt suficient dezvoltate.
EP Tender propune o baterie suplimentară, care se conectează la automobil printr-o remorcă. Potrivit companiei, remorca poate extinde autonomia unui vehicul electric până la 600 de kilometri.
Sistemul are o greutate de 200 de kilograme, astfel încât nu afectează performanţele maşinii. Însă viteza maximă recomandată pe care o poate atinge o maşină cu remorca după ea este de 130 km/h. Avantajul EP Tender este acela că în timp ce merge, baterie se încarcă.
EP Tender este în teste în Franţa. Compania vrea să dezvolte un sistem similar pentru motocicletele electrice.
Principala problemă a automobilelor integral electrice o reprezintă autonomia redusă a acumulatorilor. Majoritatea acestor maşini au o rază maximă de acţiune de maxim 200 de kilometri, iar reîncărcarea bateriilor durează circa trei ore. Mai mult, reţelele de staţii de realimentare nu sunt suficient dezvoltate.
EP Tender propune o baterie suplimentară, care se conectează la automobil printr-o remorcă. Potrivit companiei, remorca poate extinde autonomia unui vehicul electric până la 600 de kilometri.
Sistemul are o greutate de 200 de kilograme, astfel încât nu afectează performanţele maşinii. Însă viteza maximă recomandată pe care o poate atinge o maşină cu remorca după ea este de 130 km/h. Avantajul EP Tender este acela că în timp ce merge, baterie se încarcă.
EP Tender este în teste în Franţa. Compania vrea să dezvolte un sistem similar pentru motocicletele electrice.