Scris de Veronica Bursaşiu - Sâmbătă, la Biharia, a fost inaugurată o invetiţie de 1,5 milioane euro.
Are un nume de rezonanţă, Cavalli. Giuseppe Cavalli este prezent în România din 1996. În Italia, familia sa avea afaceri în domeniul mecanicii. Giuseppe Cavalli a ales să deruleze afacerea cu finisajul volanelor încă din 1978. În România a început să-şi construiască afacerea în spaţii închiriate în Oradea, în Episcopia. Imediat însă ce a luat contact cu primăriţa de Biharia, a fost convins că acesta este locul în care trebuie să investească. „Adevărul este că atunci când un investior deschide uşa biroului din Primărie nici nu ştim cum să ne comportăm mai frumos cu el, cum să-l convingem să rămână şi să se dezvolte la noi. Pe domnul Cavalli l-am convins cu faptul că avem forţă de muncă pregătită şi că are şi din ce alege. Oricum, domnia sa ducea fetele din comună la muncă în Episcopia și stiam că e foart mulţumit de sârguinţa lor. I-am explicat apoi ce înseamnă, din punct de vedere fiscal, zona urbană comparativ cu cea rurală. Domnul Cavalli nu a fost foarte încântat de faptul că nu avea un drum de acces spre fabrică. Am promis că îl vom face. Trebuie să facem şi noi un efort. Proiectul este gata şi e a doua oară pe SEAP”, spune şefa Primăriei Biharia Nagy Gisela.
Chiar dacă printr-o coincidenţă Giuseppe poartă acelaşi nume ca şi celebrul designer Roberto Cavalli, ceea ce îi leagă e industria luxului. Fiindcă pe lângă volanele Porsche-cel mai important client al fabricii Cavalli, Hyundai, la Biharia se fabrică şi volane Lamborghini. Producţia realizată la Biharia este exportată în Europa- mai ales în Germania, în Statele Unite, dar şi în Coreea. Pentru a fi agreat să lucrezi pentru astfel de parteneri, trebuie să fii acreditat, auditat din punct de vedere al fluxului tehnologic, dar şi al forţei de muncă. Giuseppe Cavalli spune că oameni care lucrează în fab