Într-o scrisoare adresată autorităţilor locale, se declară dezgustat şi oripilat de system
La jumătatea săptămânii trecute, un e-mail trimis de un cetăţean care se recomandă George Apostol, a sosit pe adresa mai multor reprezentanţi ai autorităţilor locale şi a redacţiilor, în mesajul respectiv buzoianul plângându-se de faptul că a fost nevoit să aştepte mai bine de două ore la coadă pentru a depune actele în vederea obţinerii paşaportului pentru copilul său minor, şi nici aşa nu a reuşit să îşi rezolve problema.
Omul se plânge şi de faptul că a trebuit să achite şi taxele aferente în valoare de circa 300 de lei, fiind apoi nevoit să se învoiască de la serviciu împreună cu soţia, să stea degeaba la o coadă de 15 persoane, timp de aproape două ore, într-o căldură insuportabilă, fiind nevoit să îşi supună şi copilul la acest calvar.
Omul se declară dezgustat şi oripilat de felul în care a fost tratat ca şi contribuabil, menţionând că pentru aceasta ar trebui să primească daune morale şi chiar şi materiale, întrucât firmele la care lucrează el şi soţia sa au pierdut 2-3 ore de muncă „datorită încompetenţei instituţiilor statului”
Întrucât e-mailul respectiv a fost trimis şi pe adresa Prefecturii, instituţie ce are în subordine Serviciul Paşapoarte, am solicitat un punct de vedere purtătorului de cuvânt, Sorin Gheorghe. Acesta ne-a declarat că, într-adevăr, în această perioadă, ghişeele de la Paşapoarte sunt mai aglomerate decât de obicei, având în vedere faptul că este perioadă de concedii, iar mulţi dintre buzoienii plecaţi în străinătate vin acasă pentru a-şi rezolva problemele legate de aceste documente. Cozile se produc în special dimineaţa, pentru că toţi cetăţenii vin să-şi rezolve problemele la prima oră, de multe ori la orele amiezei ghişeele fiind libere. Sorin Gheorghe ne-a mai declarat că s-a luat în calcul şi varianta mutăr