Reţeaua de socializare introduce spoturile publicitare similare celor difuzate de televiziuni
Acestea ar putea aduce companiei 2,5 mil. euro pe zi
Facebook intenţionează să schimbe modul în care face publicitate prin introducerea unor spoturi publicitare precum cele difuzate de televiziuni. În urma modificării, reţeaua de socializare estimează venituri de 2,5 milioane de euro pe zi.
Cea mai mare reţea de socializare din lume, care are în prezent 1,15 miliarde de utilizatori, încearcă să spargă monopolul deţinut de reţelele de televiziune în privinţa bugetelor din publicitate, scrie bloomberg.com, citat de Mediafax.
Spoturile vor avea 15 secunde
Astfel, începând din acest an, pe Facebook ar urma să apară spoturi publicitare cu o durată de 15 secunde, similare celor difuzate la TV, conform unor surse apropiate companiei.
Facebook vrea să îşi crească veniturile având în vedere milioanele de utilizatori care vizitează acest site zilnic, inclusiv în timpul orelor de prime-time (20.00 şi 23.00). Totodată, în ultimul trimestru, 61% din membrii Facebook au intrat pe această reţea de socializare zilnic, numărul acestora fiind în creştere.
"În fiecare seară, între 88 şi 100 de milioane de persoane utilizează Facebook în timpul orelor de prime-time, numai în SUA", a declarat Sheryl Sandberg, Chief Operating Officer la Facebook.
Elisabeth Diana, un purtător de cuvânt al companiei, a refuzat să comenteze noua strategie de publicitate a Facebook.
Reţeaua de socializare le permite deja advertiserilor să încarce spoturi video pe conturile lor de Facebook, însă noul serviciu le va permite acestora să posteze clipurile publicitare direct pe paginile de Facebook ale utilizatorilor, potrivit surselor citate.
În acelaşi timp, 15 secunde este şi durata spoturilor video care pot fi postate, începând de luna trecută,