Întoarcerea celor plecaţi la muncă în străinătate a dublat cererea de acte de identitate.
În cadrul şedinţei extraordinare a Consiliului Local de marţi, 6 august, consilierii locali sunt chemaţi să voteze noul regulament de funcţionare al Direcţiei Locale de Evidenţă a Persoanelor. De altfel, Primăria municipiului Roman a anunţat că, în curtea sediului acestei instituţii, a amenajat mai multe bănci şi pubele de gunoi, pentru ca cei care aşteaptă la rând eliberarea actelor să beneficieze de condiţii mai civilizate. Primarul Laurenţiu Dan Leoreanu a anunţat că, în ultima săptămână, volumul de muncă al angajaţilor direcţiei s-a dublat, mai ales că au început să vină acasă şi persoanele aflate la muncă în străinătate. “Acolo s-au montat nouă bănci şi coşuri de de gunoi, în aşa fel încât să putem asigura o zonă de aşteptare mai civilizată. De aceea, o perioadă de timp, accesul în instituţie a fost restricţionat. Ne-am gândit că vine o perioadă foarte grea, astfel că ne-am grăbit cu această amenajare. Numărul de cereri este foarte mare. Pe zi, avem între 165 şi 180, iar noi încercăm să preluăm toate informaţiile. Din păcate, prelucrarea informaţiilor nu se mai poate face într-un timp scurt. Săptămâna trecută, la Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor s-au produs 544 de cărţi de identitate – un număr dublu faţă de media perioadelor anterioare – din care s-au eliberat 345. Facem eforturi supraomeneşti pentru ca lucrurile să meargă bine”, a spus primarul Dan Laurenţiu Leoreanu.
Tot prin hotărâre de consiliu local, marţi, Ernestina Carmen Stanciu va fi numită în funcţia de director executiv II, la Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor Roman.
Întoarcerea celor plecaţi la muncă în străinătate a dublat cererea de acte de identitate.
În cadrul şedinţei extraordinare a Consiliului Local de marţi, 6 august, consilierii locali sunt chemaţi să voteze no