"CFR-ul a fost mândria României. În perioada interbelică, cine lucra la CFR parcă ar fi lucrat la Bursa din New York. CFR ar trebui să rămână la stat, cu o conducere competitivă". Declaraţiile au fost făcute la RFI de consilierul guvernatorului BNR, Adrian Vasilescu.
În opinia lui Adrian Vasilescu, CFR Marfă ar trebui să rămână în proprietatea statului: "Eu aş vedea CFR Marfă, dar n-are nici o importanţă cum îl văd eu, dar l-aş vedea în sistemul de stat, cu un management foarte puternic. CFR-ul a fost mândria acestei Românii. În perioada interbelică, cine lucra la CFR parcă ar fi lucrat la Bursa din New York. Sunteţi tânăr, eu sunt mai vechi, ştiu ce a însemnat CFR-ul în perioada interbelică. În perioada interbelică, ceferiştii îşi făceau casă în Primăverii, mecanicii de locomotivă de la CFR". Privatizarea CFR Marfă Adrian Vasilescu, consilierul guvernatorului BNR
Preşedintele şi premierul se contrează în privinţa CFR Marfă. Traian Băsescu îi cere lui Victor Ponta să-şi asume privatizarea companiei, în timp ce şeful Guvernului cere avizul CSAT.
Întrebat dacă în aceste condiţii, privatizarea CFR Marfă este un eşec, Adrian Vasilescu a răspuns: "Este prea devreme să mă pronunţ. Procesul a început, acum urmează esenţialul: să fie puşi pe masă banii. Dacă îmi spun din nou un punct de vedere, aş spune că personal, aş regreta dacă banii ar fi puşi pe masă, pentru că eu aşa văd CFR-ul, la stat, cu o conducere puternică şi competitivă".
"CFR-ul a fost mândria României. În perioada interbelică, cine lucra la CFR parcă ar fi lucrat la Bursa din New York. CFR ar trebui să rămână la stat, cu o conducere competitivă". Declaraţiile au fost făcute la RFI de consilierul guvernatorului BNR, Adrian Vasilescu.
În opinia lui Adrian Vasilescu, CFR Marfă ar trebui să rămână în proprietatea statului: "Eu aş vedea CFR Marfă, dar n-are nici o importan