Chiar dacă în primele 6 luni ale lui 2013Deşi , Dacia a avut cea mai mare creştere procentuală a vânzărilor, deşi vânzările totale de maşini noi în UE au scăzut cu peste 6% faţă de aceeaşi perioadă din 2012.
Începutul celui de-al doilea semestru, adică luna iulie a adus un nou succes penru Dacia pe principalele pieţe auto din Europa.
FRANŢA
1. Peugeot: 25.348 (+4,6%)
2. Renault: 25.168 (+4,2%)
3. Citroen: 21.625 (-3,2%)
4. Volkswagen: 11.791 (-11,7%)
5. Dacia: 9.682 (+6,1%)
6. Toyota: 6.476 (+23,2%)
7. Nissan: 5.393 (-0,5%)
8. Audi: 5.389 (-0,3%)
9. Ford: 5.254 (-10,8%)
10. Opel: 4.300 (-9,0%)
După cum se vede, Dacia are o poziţie foarte bună, la o distanţă destul de mică faţă de germanii de la Volkswagen, care înregistrează o scădere drastică pe piaţa franceză în luna iulie.
Practic, Dacia a fost deja asimilată de clienţii din Hexagon cu o marcă franţuzească în esenţă, aşa încât, chiar dacă piaţa auto e dominată de cei trei producători francezi clasici, Renault, Peugeot şi Citroen, Dacia ocupă poziţia a 5-a, având şi o creştere destul de bună (mai bine stă doar Toyota, dar cu un volum de vânzări cifrat la doar două treimi din cât a vândut Dacia).
Dacia se mai remarcă şi comparativ cu rivali mai direcţi, precum Skoda (1.555 exemplare) sau Chevrolet (2.543 exemplare), faţă de care stă mult mai bine nu doar în luna iulie, ci şi luând în considerare perioada ianuarie-iulie 2013, perioadă în care Dacia a comercializat în Franţa peste 54.000 de maşini noi, adică o creştere de 8,6% faţă de aceeaşi perioadă din 2012.
GERMANIA
1. Volkswagen: 55.525 (-5,1%)
2. Mercedes-Benz: 25.117 (+12,8%)
3. Audi: 21.814 (-10,1%)
4. Opel: 18.591 (+10,9%)
5. BMW: 18.337 (+12,5%)
6. Ford: 17.739 (+1,7%)
7. Skoda: 11.913 (+29.3%)
8. Renault: 9.023 (+4,6%)
9.