"CFR-ul a fost mandria Romaniei. In perioada interbelica, cine lucra la CFR parca ar fi lucrat la Bursa din New York. CFR ar trebui sa ramana la stat, cu o conducere competitiva". Declaratiile au fost facute, la RFI, de consilierul guvernatorului BNR, Adrian Vasilescu.
In opinia lui Adrian Vasilescu, CFR Marfa ar trebui sa ramana in proprietatea statului: "Eu as vedea CFR Marfa, dar n-are nici o importanta cum il vad eu, dar l-as vedea in sistemul de stat, cu un management foarte puternic. CFR-ul a fost mandria acestei Romanii. In perioada interbelica, cine lucra la CFR parca ar fi lucrat la Bursa din New York. Sunteti tanar, eu sunt mai vechi, stiu ce a insemnat CFR-ul in perioada interbelica. In perioada interbelica, ceferistii isi faceau casa in Primaverii, mecanicii de locomotiva de la CFR".
Presedintele si premierul se contreaza in privinta CFR Marfa. Traian Basescu ii cere lui Victor Ponta sa-si asume privatizarea companiei, in timp ce seful Guvernului cere avizul CSAT.
Continuarea pe www.rfi.ro. "CFR-ul a fost mandria Romaniei. In perioada interbelica, cine lucra la CFR parca ar fi lucrat la Bursa din New York. CFR ar trebui sa ramana la stat, cu o conducere competitiva". Declaratiile au fost facute, la RFI, de consilierul guvernatorului BNR, Adrian Vasilescu.
In opinia lui Adrian Vasilescu, CFR Marfa ar trebui sa ramana in proprietatea statului: "Eu as vedea CFR Marfa, dar n-are nici o importanta cum il vad eu, dar l-as vedea in sistemul de stat, cu un management foarte puternic. CFR-ul a fost mandria acestei Romanii. In perioada interbelica, cine lucra la CFR parca ar fi lucrat la Bursa din New York. Sunteti tanar, eu sunt mai vechi, stiu ce a insemnat CFR-ul in perioada interbelica. In perioada interbelica, ceferistii isi faceau casa in Primaverii, mecanicii de locomotiva de la CFR".
Presedintele si pr