Linia de tramvai pe traseul Piaţa Gării - Bd. Muncii este circulabilă de luni, însă cu restricţii de viteză la podul peste Nadăş, care va fi refăcut în cadrul altui proiect european.
Ruta a fost testată de Emil Boc, fericit că s-a lăsat convins să păstreze tramvaiul în oraş. A lăudat constructorul Swietelsky pentru că a fost de cuvânt şi că a terminat în august lucrarea la traverse. L-a gratulat şi pe fostul primar Sorin Apostu pentru că a pornit proiectul cu bani europeni, dar şi pe fostul edil Radu Moisin pentru că a ales culoarea bună pentru noile tramvaie.
A venit chiar şi cu un tricou mov, în semn de susţinere. L-a felicitat şi pe actualul viceprimar Şurubaru pentru că a lucrat mult pe teren pentru ca şinele să fie circulabile. Traseul de 22,6 km, din Mănăştur până pe Bd. Muncii este acum total funcţional. Ieri a fost dat oficial în circulaţie şi tronsonul Piaţa Gării - Bd. Muncii, cu turul oficial pe ruta reabilitată cu bani europeni efectuat alături de Liviu Neag, directorul Regiei Autonome de Transport Urban Călători (RATUC), de secundul său Gheorghe Şurubaru, de directori şi de şefi din primărie.
„Tramvaiul există în oraş din 1987. După revoluţie au efost numeroase discuţii pentru renunţarea la acest mijloc de transport. În 2004 am refuzat să-l scoatem împreună cu directorul Neag şi cu directorul tehnic Sorin Apostu. Pentru că pentru modernizare cheltuielile erau mari am mers pe fonduri europene. Eram premier când primarul Apostu a demarat proiectul. Acum este gata. În completarea şinelor modernizate avem celălalt proiect de refacere a tramei stradale, de 20 de milioane de euro, pentru care până la finalul lunii august se pot depune oferte la licitaţia de execuţie. Prin acesta vom reface şi patru poduri, dintre care care şi acesta peste Nadăş, de pe traseul tramvaiului, care acum a fost făcut provizoriu pentru a deservi linia. Nu se comp